2013-12-06

OntoSlovaBoga. 0001-12-05. Sluchowisko zapoznawcze.


U dnia (2013-)0001-12-05 u czwartku o 21.00 odbyło się kilkugodzinne spotkanie, rozmowa, debata "OntoSlovaBoga", prowadzone przeze mnie, Cunrad44a.

W mojej ocenie, to spotkanie było dość ciekawe i pouczające. Uczestnicy tego spotkania też wyrazili swoje zadowolenie.

Niestety... miało to być spotkanie próbne i testowe i okazało się, że użyte przeze mnie do zapisu tych rozmów oprogramowanie komputerowe zawiodło. Nagrania naszej rozmowy zostały przerywane w przypadkowych momentach i wydaje mi się, że nie ma możliwości złożenia z tego nagranego materiału jakiegoś sensownego podcastu..

Uczestnikom dziękuję za dodzwonienie na Skype i wasz udział w tym słuchowisku.
Wybaczcie, że nie wyszło z nagraniem...
Jedną z przyczyn tego problemu może być planowana właśnie na początek grudnia 2013 zmiana w funkcjonowaniu tzw. API oprogramowania Skype i wynikające z tego zaburzenia w działaniu dodatkowego oprogramowania. Przed tym słuchowiskiem testowałem nagrywanie poprzez aplikację Pamela i Pamela nie nagrywała rozmów Skype wcale, nawet z przerwami.


Być może uda mi się wybrać z tego co ocalało jakieś pojedyncze fragmenty.

Próbne to spotkanie raczej udowodniło mi, że dla większej pewności przyszłych nagrań, powinienem zainwestować w odpowiednie oprogramowanie i być może sprzęt nagraniowy.


W przebiegu naszej rozmowy wspomniane zostały różne sprawy. Niektóre zostały ujęte w notatce MM:
https://coggle.it/diagram/52a0db866dfe37582811f057/4ced6c2bd3557b7b69a937907ff204517e4322f260478c9187819b573de2c110



Moje wnioski z tej rozmowy są takie, że warto starać się o przeprowadzenie kolejnych takich słuchowisk i rozmów, ale dla ich utrwalenia dla większej publiczności, konieczne jest znaczne polepszenie obsługi tych spotkań odpowiednim sprzętem i oprogramowaniem. 

Prawdopodobnie było by jeszcze lepiej, gdyby udało mi się uruchomić strumieniowy przekaz takiego słuchowiska na żywo do większej liczby słuchaczy. Spróbuję...

Zapraszam do wysłuchania moich i naszych kolejnych prób, aż do wypracowania najlepszej metody i formuły tych moich i naszych słuchowisk o "zmianie ludzkości na lepsze"...

Do usłyszenia! 

Cunrad44 Spasitel Zbawiciel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz