2014-02-05

Tęcza Zbawiciela na Wrzuta.pl

Poszukuję wydajnego i bezpiecznego serwera do przechowywania moich słuchowisk webcastowych.

Udostępnianie webcastów na blogu u BlogSpot jest mało wydajne i mało sensowne.

Spróbowałem więc umieszczać moje pliki na serverach Wrzuta.pl

http://cunrad44.wrzuta.pl


Jednak niestety mam zgłoszenie od słuchacza i obserwacje, że na Wrzuta.pl
przeglądarka www Firefox ma jakieś większe problemy z otwieraniem tamtych plików w ogóle.

Sprawdziłem i wydaje mi się że przeglądarki Opera i Chrome otwierają tamte słuchowiska, ale zdarzało mi się, że przerywało mi coś odtwarzanie.

Wydaje się więc wygodniejsze, załadowanie tamtego pliku najpierw do siebie na komputer, być może możliwe za pomocą jakiejś wtyczki do przeglądarki?


Niestety kupowanie usługi na dedykowanych serverach webcastowych jest na razie trudne do sfinansowania. Może kiedyś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz