2014-02-04

TZ. Cunrad44 cytuje różnych publicystów o Owsiaku





http://www.enklawa.net/tz-wielka-krytyka-orkiestry-wielkiej-manipulacji,3541#comment-1230594391

""Po co w ogóle czytasz cudze wypowiedzi zamiast powiedzieć coś od siebie? Czyżbyś jako "bóg mądrości" nie miał nic własnego do powiedzenia?""

To, dlaczego cytowałem innych w moim wprowadzającym  słuchowisku O Owsiaku, zamiast powtarzać własnymi słowami ich wypowiedzi jako moje własne, wyjaśniłem w tym moim słuchowisku w kilku miejscach!

http://ontoslovaboga.blogspot.ch/2014/02/TZ-Wielka-Krytyka-Orkiestry-Wielkiej-Manipulacji.html
 
+ Wyjaśniłem to już na wstępie
od 3m44s do 4m26

+ Drugi raz wyjaśniam to
od 11m35s do 12m 14s

+ Po raz 3. wyjaśniam to
od 15m03s do 15m35

+ Po raz 4. wyjaśniłem to z dodatkiem wyjaśnienia o ocenie religijnej (z religijnego punktu widzenia) w moim przyszłym słuchowisku:
od 15m35s do 16m35

Wyjaśniam, że to pierwsze słuchowisko to jedynie "Wprowadzenie do 'sprawy Owsiaka'" - poprzez zapoznanie się z liczną krytyką Owsiaka poprzez innych ludzi. Chcę publicznie wykazać, że to nie tylko ja: "debil, wariat, idiota itd itp…" krytykuję Owsiaka, ale że wielu wielce znanych i poważanych publicystów myśli o Owsiaku zupełnie podobnie jak ja!

Gdybym ja nie zacytował wypowiedzi innych, to zwolennicy Owsiaka by wtedy o moich wypowiedziach lekceważąco powiedzieli np:
"Eh! Nie przejmujcie się tym, co powiedział ten Cunrad! Przecież to wariat i debil!…"
I sprawa by się na tym lekceważeniu mnie skończyła…

Metoda podważania wiarygodności mówcy z CAŁKOWITYM!!! pomijaniem sensu jego wypowiedzi jest bardzo często stosowana wobec mnie, moich wypowiedzi i ogólnie w debacie publicznej w Polsce.
To, że ja cytuję wypowiedzi innych i od dawna uznanych ludzi - to jest moja metoda, aby się przeciwstawić manipulacyjnym wybiegom moich przeciwników.
Teraz, jeśli ktoś podważy moje wypowiedzi o Owsiaku jako "rojenia debila i wariata", tak jak to zdarza się do tej pory… to znaczy, że ja Cunrad44 jestem w doborowym towarzystwie znanych redaktorów Marka Króla i Mariusza Maxa Kolonko, którego wypowiedzi o Owsiaku na Youtube mają SETKI TYSIĘCY! oglądalności!

Tamten znakomity i wybitny webcast Maxa Kolonko o Owsiaku pt. "Kumbaya, Poland..." otworzono już ponad 790 TYSIĘCY razy!
Dlaczego ja miałbym starać się lepiej robić i wypowiadać to, co Kolonko sam zrobił znakomicie! Zobacz "Kumbaya, Poland..." od 7m58s i wiedz, że Cunrad44owi to się bardzo podoba i z tym się zgadza…
Nie dublujmy niepotrzebnie swojej roboty!…

A jako "bóg mądrości" o moich własnych mniemaniach na temat Jerzego Owsiaka, w ciekawy i UNIKALNY sposób poinformuję moich słuchaczy w następnym wydaniu mojego słuchowiska o Owsiaku. Zapraszam!


Playlistę tamtych ciekawych komentarzy o Owsiaku umieściłem na moim blogu i na moim Youtube:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLFVR3IdswsK0IK3pAEhA2glwLSCVeGAYO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz